sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Untuvaisen pehmeää päähän ja kaulaan kiedottavaksi

Hyvää Uutta vuotta 2012. Tuntuu kuin koko maailma vielä nukkuisi ja minä istun koneen ääressä kirjoittamassa blogia. Yöllä on satanut hieman lunta, juuri sen verran, että ulkona on valoisempaa kuin muina aamuina, pakkastakin taitaa olla muutama aste. Talvesta ei ole oikein täällä etelässä ollut mitään tietoa. Naurekelimme tyttäreni kanssa eilen, ettei talvisaappaita ole tarvinut käyttää ja laitoimme jalkaan pikkukengät kun lähdemme ulos.
Tässä on vielä viimme vuoden tuotoksia. Vaaleansinisestä Rose Moharista neulotu myssy ja liina. Myssyssä käytin omaa luovuutta ja tällainen siittä tuli, kevyt ja ilmava.



Vinopitsisen liinan voi kietoa niin kaulalle kuin hartioille. Liinan etuna on, että se menee pieneen tilaan mutta se leviää myös suureksi lämmittämään hartioita.



Tässä vielä yksi valkoisesta langasta neulottu liina joka meni joululahjaksi. Liinan kulmassa on kukka joka on kiinnitetty hakaneulalla, sen voi vaikka kiinittää hatuun tai takin kaulukseen.



Minun pitää vielä laittaa viimevuotiset tuotokseni tänne, joiden kuvat olen ottanut puhelinkameralla sen jälkeen kuvien laatu toivottavasti parenee. Olen jo harjoitellut kuvien ottamista uudella kameralla, mutta en oikein tiedä miten kuvat voivat hyppiä tai onko se kuvattavat kun kiusaavat minua.

0 kommenttia:

Related Posts with Thumbnails