tiistai 17. huhtikuuta 2012

Uudet tyynynpääliset kevääksi

Heippa hei kaikki. Olen vihdoinkin palannut  tänne esittelemään tuotoksiani. Ei se kodin remontti ole vielä ihan valmis mutta on kuitenkin tullut tehnyt vähän käsitöitä.


Aina kun näen kaupassa kivan kankaan ostan sen varastoon. Molemmat kankaat olen ostanut Kodin Ykkösestä. keltaisen jo alkuvuodesta ja harmaan viimeviikolla. Keltaista kangasta on niin paljon vielä jäljellä että voisin tehdä pöytäliinan tai sitten teen siitä kesäksi kasseja. Keltainen kangas maksoi 4, 80 euroa ja harmaa 2, 60. Eipä tyynynpäälisille tullut paljon hintaa kun niitä on vielä isot palat jäljellä.


Minulla on huono selkä, sen takia olen ommellut vielä nojatuoliin tyynyt selkäni tueksi ja samalla ne korottavat nojatuolia.


Jos katsot tarkkaan ensimmäistä kuvaa niin näet millaisen parketin valitsin huoneisiin. Pitää minun kyllä tunnustaa, ettei tämä ollut ensimmäinen valintani . Mieheni laittoi tammilaminaatin keittiöön mutta en voinnut sietää sitä kun se sihisi jalkojen alla. Kyllä minulla on kiltti mies kun lupasi vaihttaa laminaatin tilalle parketin. Ainoa ongelma on nyt siinä että meillä on 100 neliömetriä käyttämätöntä laminaatia varastossa.


0 kommenttia:

Related Posts with Thumbnails