torstai 28. huhtikuuta 2011

Keväisiä kasseja ihanille ystäville

Olen käynyt monta vuotta uimahallilla useamman kerran viikossa ja olen tavannut paljon ihania ihmisiä, jotka ovat aina olleet valmiina auttamaan minua. Kiitokseksi ompelin heille kesäkasseja.

Tähän violetiin kassiin ompelin valkoisen vuorin ja käänsin kassin yläreunan ulospäin ja kiinnitin  reunuksen napeilla.


Oranssi kangas on ollut kovin suosittua. Olen tehnyt aikasemmin siitä kassin jo tyttärelle. Tähän kassiin laitoin vuorikankaaksi paksun mustan puuvillakankaan. Kädensijat ovat niin pitkät, että kassia voi pitää olkapäällä.



Vaaleansinisiin kasseihin laitoin oranssit vuorit. Minusta se sopi hyvin kun kankaassa on oransseja pilkkuja. Toiseen kassiin ompelin lyhyet ja toiseen pitkät kädensijat.

Minulla on kaappi täynnä kangaspaloja, joista aion tehdä kasseja ja ehkä vielä käsilaukkuja ja kukkaroita. Tuntuu vaan, että kun kesä tulee pihalla on paljon tekemistä ja talokin kaipaa maalia, puhumattakaan varastosta ja huvimajasta. Näinhän se on, että kun asuu omakotitalossa sitä työtä on koko ajan eikä ne lopu vaikka kuinka niistä puhuisi.

0 kommenttia:

Related Posts with Thumbnails