keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Pieniä kahvipakettikoreja

Työkaverini jäi tässä taannoin eläkkeelle ja pyysi minua mukaan ikäihmisten kerhooon elvyttämään sen toimintaa. Työkaverini on oikein tehopakkaus, hänen käsistään syntyy mitä vaan. Kerhossa me kaikki vuorotellen opetamme toisillemme uusia asioita. Työkaverini on opettanut, huovutusta eri tavoilla ja fiksatiiviruiskulla maalaamista. Minä olen opettanut eri neulemalleja ja loomin käyttöä. Meille on myös opetettu korien tekoa eri tavalla.




Nämä kaikki korit on tehty kahvipusseista. Kahvipussit on aukaistu ja silitetty yhteen, sen jälkeen leikattu ohuiksi nauhoiksi. Minä keksin, että korien reunat voi kääntää ulospäin niin kori näyttää kevyemmältä.



Näiden korien mallit ovat minulle vielä niin vaikeita, etten vielä osaa niistä paljon kertoa. Sen vaan tiedän, että nauhoja oli jokapuolella ja teippiä piti käyttää ja paperiliitimiä. Huh. Kyllä niistä tuli ihan kivan näköisiä, vaikka välillä meinasi hiki tulla.

0 kommenttia:

Related Posts with Thumbnails