keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Päivyrikassit

Paljastaisinko nyt missä olen töissä? Saatte arvuutella vielä hetken. Tuntui, että joka puolelta sateli ompelupyyntöjä, minun piti jo kieltäytyä ompelemasta mitään, sillä pitihän minun ehtiä tehdä minun varsinaista työtäni. Tässä vielä päivyrilaukut jotka tein kahdelle osastolle.



 Molemmat laukut ovat kääntölaukkuja. Kangas on paksua huonekalukangasta, toisessa laukussa on sininen vuori ja toisessa vihreä. Ne ovat niin suuria, että sinne mahtuvat kännykkä, päivyri ja nenäliinoja. Nyt taisin paljastaa työpaikkani.



No, olen töissä päiväkodissa ja minun pitää sanoa, ettei ihanampaa työpaikkaa ole. Aamulla kun menet töihin saat monta halausta ja tunnet pienten käsien kiertyvän kaulasi ympärille ja kirkkaat silmät loistavat kun he katsovat. Rehellinen vastaus, kuinka monessa työpaikassa saa näin ihanan vastaanoton? Tästä aiheesta voisin kirjoittaa vaikka kuinka paljon, mutta siitä tulisi monen sivun kirjoitelma.

2 kommenttia:

Linnea kirjoitti...

Heh, saisinpa minäkin ommella töissä :) Askarrella saatiin jo kerran...

Sini kirjoitti...

Ihanaa kun sä nautit työstäs, se on aina ilo kuulla :)!

Related Posts with Thumbnails